Helt slut....

För lite mat under dagen och sedan vin på på kvällen knäckte mig totalt.
Jag orkade inte gå upp imorse!
Känns som om jag skulle behöva en hel förpackning med druvsocker.
Är helt skakig och låg.
 När jag ställde mig på vågen så visade den
en viktnedgång på 3kilo denna veckan.
 Kanske lite FÖR hård träning och aldeles för lite mat.
Måste skärpa till mej så jag inte blir sjuk på kuppen.
Agnetha kom hit igår kväll, därför blev det inget bloggande.

Här skiner solen från en nästen molnfri himmel
och jag som planerat att städa idag.
 Typiskt!
Men Pelle föreslog just en tur med båten
så jag tror jag hakar på det och struntar i städ å tvätt,
det kan jag göra när det regnar någon dag.
Vi ses!


Kommentarer
Postat av: Marina

Allan ville också ut med båten men eftersom måsjävlarna har tagit över vår båt så känns det inge kul att skura innan man kan ta en tur...så nu är det bara att ta upp henne och skura/impregnera..Vi blev ju hipp som happ av med båthuset då ägaren fick en köpare så i år blr det väl presenning på fritidsprodukter...:(

2008-09-06 @ 19:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0