Jobba, äta, träna.......

...................ducha, tvätta, plocka, blogga!
Så ser vardagen ut för mej, dygnet har för få timmar.
 Idag blev det 10 kilometer asfalt.
Det var meningen att jag skulle gå,
men det slutade med att jag sprang i alla fall.
Skönt när det är gjort även om det är otroligt jobbigt att ta sig ut varje kväll!
Jag tycker att det blir mörkt fort på kvällen helt plötsligt
så det är skönt att komma ut i tid.


Jag hade ett mindre anfall här hemma i söndags,
så nu har Grabbarna inkl.Pelle delat upp sig på olika dagar
och fixar middag.
Igår var det Nils, idag Lars och imorgon är det Emils tur.
Det känns bra, hoppas bara att det håller i mer än den här veckan.
Nu ska det bli gott med kaffe, soffan och en film!




Kommentarer
Postat av: Nina

Heja Anita! :o)

2008-09-03 @ 07:04:12
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0