Musten gick ur......

.......................mig när jag kom hem!
Var hemma redan vid 15:45 faktiskt, plockade maten ur kassarna 
och somnade som en klubbad på soffan med Hjalle på magen
 - ja det är alltså katten!
Vaknade och fick brådis med min supergoda middag som jag skall laga.
Nu är allt på G i alla fall,
men hungriga tonåringar stryker runt köket
och tycker att middagen blir sen igen- som alltid!
Men vadå?
Vi ska ju ingenstans, inte ens ungarna ska någonstans.
DET känns skönt!
Jag älskar fredaxmyset
, början på helgen.
Hela ledigheten  i evighet amen! :O)



Kommentarer
Postat av: Marina

Samma här - älskar fredagar! Vin, kvällstidningarna, en brasa, en trisslott (ingen vinst) lättlagad pizza (från pizzakit) =...mysmys.;o)

2008-09-12 @ 19:04:16
Postat av: Maggan

mee too love fridays...yeaah!

2008-09-12 @ 23:21:16
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Nina

Det vore rena döden utan fredagar! :o)

2008-09-13 @ 11:01:03
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0