Som vanligt......

......................är jag inte klar med lönerna när det är dax!
Så ikväll ska jag göra färdigt för utbetalning på fredag.
Jag lyckas aldrig vara ute i god tid med detta!
 Men å andra sidan har jag aldrig varit försenad heller.
Tur att jag har min laptop, den gör att jag kan sitta och glo på TV samtidigt,
 flippa bland kanaler och se på Idol.

 Det blir av förklariga skäl ingen träning ikväll
eftersom jag fortfarande är förkyld.
Vore inte särskilt smart att utsätta kroppen för 10 km. löpning idag.
Ha en skön onsdagkväll!



Kommentarer
Postat av: Marina

Jag säger bara - Tack och lov för den kvinnliga intelligensen som gör att vi kan göra flera saker samtidigt..;o)

2008-09-24 @ 21:04:16
Postat av: Nina

Saknade dej på föräldramötet. Vi ska sälja troser du och jag hehe

2008-09-24 @ 22:25:18
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Vet inte riktigt om jag skulle vilja att tjejerna på löner gjorde min framför tv:n ;)

2008-09-24 @ 22:25:30
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0