Ännu en solig dag!

 Ännu en fantastisk dag ser det ut att bli!
Jag ska fixa till våra uteplatser.
 Det måste skuras
och en del av möblerna behöver lite "makeover". 
Funderar på att åka och köpa en sån där mojäng
som man kopplar på högtryckstvätten
och skurar altangolvet med med, tror den heter T-Racer.
Köpa blomplant och lyktor
och kanske gå på loppis,
 får väl se vad jag hinner.
En promenad i solen
vore inte heller helt fel.
Kanske kan jag lura ut gubben ur garaget,
man vet aldrig! 

Önskar er alla en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Skön söndag till dig med.

2009-04-26 @ 11:48:07
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

Jag har varit en sväng på F4:s hundgård - Syrran ska eventuellt ha sin Leo där om hon drar på semester i sommar...och jag och Allan ska nu städa båten...;/

2009-04-26 @ 12:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0