Arbetsdag!

Så var det dax igen då, en ny arbetsdag!
Jag känner att jag blev uppe lite väl sent igår
 men så brukar det ju vara.
 Hade svårt att komma till ro!
 Alice var oxå orolig igår
och det är nog tid att beställa tid hos vetrinären för kastrering
för hon löper och vill så gärna gå ut.

 Trots att det blev natt innan jag lade mig
är det ändå lätt att ta sig upp nu på morgonen
när det är ljust ute - skönt!

Här har ungdomarna påsklov
så det är ingen trängsel på mornarna denna vecka - oxå skönt!

Nu ska jag få på mej paltorna  och fixa håret!
Önskar er alla en bra tisdag!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jobb suger...

2009-04-14 @ 20:33:17
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina

Vilken lååååång arbetsdag..;)

2009-04-14 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0