En dag i solen!

Vi tog en rejäl promenad maken och jag!

Det var Pimpeltävlingar nere på Kallsjön med 500 deltagare!
 Otroligt mycket folk!
Sen byggde vi oss en soffa ute i snön
och lagt fällar i den, där har vi suttit i eftermiddag i solen.

Pelle och Lars har gjort tappra försök att fixa igång parabolen
men det gick inget vidare.
Emil & Lars far runt på byn på skoter med Emils kompisar
dom ser man knappt rökaen av.

Nu har Nils kommit, så nu är hela familjen samlad.
Ikväll blir det Påskbuffè
och så Singstar om jag får bestämma! :O)

Heavy han springer ut och in och Alice surar
 för hon vill oxå gå ut.
Men jag törs inte släppa ut henne här på fjället,
man vet ju aldrig om hon försöker ta sig tillbaka till Torvalla
- det vare ju inte så bra.
Jag skall skaffa en sele
till henne
så kan hon vara ute en stund i koppel till att börja med.

Tjingeling och glad Påsk!

   
Pimpeltävling på Kallsjön.
Gott om parkeingsplatser är det ont om! :O)


Husåforsen har öppnat sig!
   
Mys i solen!

Kall öl!
   
Montage av parabol!


Nils har kommit! <3

Kommentarer
Postat av: Marina

Ha ha...det där såg ju inte helt fel ut...;o)

2009-04-10 @ 18:13:33
Postat av: Maggan

USCH! Vad mycke´snö ;)

2009-04-10 @ 18:28:42
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0