En helt vanlig måndag!

Idag händer inget utöver det vanliga!
Hoppas på att dagen skall flyta på
utan problem.
Vi ska ha vårat "fredagsmöte" idag
då det inte blev av i fredags.
Det blir oxå en hel del jobb med produktkatalogen.

 Om det blir soligt väder då tänker jag sluta tidigare,
det är i alla fall mitt mål,
sen får vi se hur det blir.
( har ingen aning om vad dom lovat för väder?!)

Emil ska på körskolan
idag
 och boka upp lite körtider,
nu är det dax för son nummer 2 att ta körkort.

 På radion talar man bara om massmord,
 sexträffar, utbrändhet och annat skit
 - jag tror jag måste stänga av!

 En bra start på veckan önskar jag i alla fall er alla!
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Gubben

He en bra start själv - jodå, vädret ska vara bra (i alla fall här nere)

2009-04-06 @ 15:13:59
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Tack detsamma och lycka till med lilla kissemissen idag då.

2009-04-06 @ 16:00:21
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

Jag är ledig halva dagen idag - komp från i lördags.

Väntar på LoppisRonny som ska hämta saker och Pingstkyrkan som ska hämta kläder...har röjt och burit hela eftermiddan...men ack så skönt med en riktig källarröjning...Häpp!

2009-04-06 @ 16:15:45
Postat av: Marina

Vad gör jag...?? Nu har fem (5) personer addat mig på Facebook...jag som inte ens är med...smickrad blir jag ju så Tack alla! (Anita, Lena, Amanda, Maggan och Knut)

2009-04-06 @ 17:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0