Fetglömma!

Jag är långt ifrån piggelin om man säger!
Ont i huvudet, tung i andningen, feber
- borde vara hemma från jobbet men det kan jag fetglömma.
Vet att det är fel och att man ska vara hemma när man är sjuk
 men jag har en dedline på produktkatalogen som närmar sig med stormsteg
och så är vi kort om folk nu när U reser denna veckan.
Så det är bara att trycka i sig lite alvedon
och göra det bästa av dagen.
Igår ringde telefonerna så in i bängen
så jag hann absolut inget annat än att ta order
 och det är ju ett kärt besvär - det är ju så det ska vara, många kunder!

Meningen var att vi skulle besöka svärfar i helgen
men det blir inget av det så vi blir hemma.
Lika bra som jag känner mig nu!
Får väl städa som vanligt!
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Anita Anita.....gå till doktorn. Cina har halsfluss och jag är också infekterad. Ska till läkaren och få penecelin idag.

Du har säkert samma skit. GÅ!!!

2009-04-03 @ 07:29:33
Postat av: Anita svarar

Jag går till veckan om detta håller i sig!

2009-04-03 @ 08:56:52
Postat av: Gubben

Trevlig helg - hoppas att flussen ger sig... men försök klara dig utan penecelin...

Hälsa P

2009-04-03 @ 10:02:10
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Marina

Känn inte efter för länge...det kan ge än värre symtom....aj aj..:/

2009-04-03 @ 11:40:08
Postat av: Lena

Gå till doktorn nu!

2009-04-03 @ 14:11:01
Postat av: Anita svarar

Orka......jag tar en virre i stället å lite vin! ;O)

2009-04-03 @ 16:48:56
Postat av: Lena

Ja, virre samt vin kan hjälpa, värt ett försök!

2009-04-04 @ 07:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0