Långfredag!

Vaknade attans tidigt av att mitt larm på mobilen körde igång,
 jag hade glömt att stänga av det.
 Så redan 05:30 var jag uppe och kunde sedan inte somna om.
Har plöjt några DVD filmer och väntat på att morgon skall bli dag.
Solen skiner
och det ser ut att bli en fin dag!
Jag ska nog ta en tur på längdskidor
eller så blir det en promenad
- vet inte riktigt vad jag har lust med ännu.
Det är det bästa med att vara här i stugan
- att bara ta dagen som den kommer
beroende på väder och humör.



Kommentarer
Postat av: Marina

Solen lyser från en klarblå himmel här inne i stan med...en promenad har jag redan tagit...men det blir ingen skidåkning för min del..;)Påsk-kramar till dig!

2009-04-10 @ 14:00:37
Postat av: Maggan

Hoppas att du får en härlig långfredag. Det har jag trotts städning av städskåp. Solen gassar och vi dricker öl och lyssnar på webbradio, Rockklassiker.

Jag känner livet i mig. KRAM!!

2009-04-10 @ 16:10:11
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0