Stubbfräs & Sol!

Vi har underbart väder och jag promenerat en kortis på lunchen!
Idag känns sommaren nära!

Tänkte att jag skulle överraska min man
genom att hyra en Stubbfräs tills han kommer hem i morgon.
 Men vart hyr man en sån?
Vi har två stora stubbar på tomten som Pelle försökte gräva upp i höstas.
Nu när det tinat så har både, såg och yxa tinat fram
och en stor jäkla jordhög.

 Det syns verkligen att han tröttnade och bara lämnade allt kvar ute.
 Man kanske kan hyra både fräs och nån som utför jobbet
 - jag vet inte.
Får väl gogla runt lite
och se vad som kommer upp!

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Maigiz

Ja, man blir ju lycklig av olika saker. p blir säkert lycklig av en stubbfräs...hihi.

2009-04-23 @ 22:04:11
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0