Trolla med knäna!

Idag blir det till att koka soppa på en spik
 eller trolla med knäna,
 för kylskåp och frys gapar tomma.
Jag trixar ihop nåt
med kebabkött å ris!
Måste åka å handla men vill inte,
 tycker att någon annan kan göra det idag.

 Under eftermiddagen har en huvudvärk smugit sig på
plus en tung hosta.
 Undrar stilla vad det skall betyda?
Jag orkar inte vara sjuk!
Har varken tid eller lust!.
Jag skulle behöva ge mig ut å springa
men det blir vila under filten ikväll.
Tjingeling!


!

Kommentarer
Postat av: cinis

Jag har varit till Dr i dag och har halsfluss..tänkte om du va dålig kanske jag har smittat dej.puss

2009-04-01 @ 19:33:46
Postat av: Maggan

Jag är åsså sjuk.

2009-04-01 @ 22:14:33
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0