Underbart väder!

Det är underbart väder ute!
Men jag blir väl inne idag, med Alice.
Ingen stubbfräs fick jag tag på heller.
 Kanske ska jag ta ett varv med dammsugaren och skurmoppen då
om jag nu ändå måste vara inne.
 Kanske kan jag
komma ut en sväng
när ungdomarna vaknar.

Pelle kom hem vid 23:00 igår
och nu är han så klart i garaget.
Jag var uppe nästan hela natten

så jag känner mig ganska sliten.
Borde sova en stund

men det känns ju hemskt att gå och lägga sig
när solen strålar utanför fönstret.
Nåväl, om någon vecka så kan bägge katterna ränna ut och in som dom vill.


Kommentarer
Postat av: Marina

Ja...solen skiner som tusan...och jag går innomhus och skräpar bland böckerna...;/ Det är mäkta lugnt här....hmmmm konstigt...INTE!

Barnteater klockan 13 - så lite liv blir det väl då i alla fall...Hej hopp!!

2009-04-25 @ 12:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0