VAK = Vård av katt!

Är hemma idag för att kolla Alice lite!
Egentligen så tror jag inte att det behövs
men jag är så fjantig och orolig så det var lika bra att vara VAK ledig.

 Jag skulle iväg och fixa naglarna i morse
men hon ringde och var sjuk så det blev varken naglar eller gå på stan
Känner mig lite låg idag
, vet inte varför.
 Det blir liksom ingenting av alla mina projekt,
har ingen lust och ingen ork.
Jag borde städa, fixa i trädgården, sätta upp gardiner,
 rensa förrådet, osv osv,
 Men som sagt - inget händer!
Idag känns det som om jag skulle kunna sova hela dagen.
Det kan ju ha att göra med vädret
- gårdagens sol lyser med sin frånvaro.
Vi har mulet, lite regn och 8 grader varmt.
Den ena dagen är inte den andra lik om man säger.
Näää, det får bli ett varv med dammsugaren i alla fall,
nåt ska jag väl få till. 
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Marina

Jag trodde det var Alice som blivit sjuk...;/

2009-04-27 @ 11:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0