Att hinna med......

Tänker ibland att dygnet skulle ha fler timma!
Jag känner mig så "dålig"
när jag inte hinner det jag planerat att hinna.
Inte har jag hunnit räkna klart lönerna idag inte,
det är alltid någon/något som stör min planering
- jag får "ingenting" gjort!
Och det är ju en sanning med modifikation.
Det är klart att jag hinner
saker,
 men inte det jag planerat - långt ifrån.

Idag har jag hunnit jaga möss i köket, 
kört en tvätt
i maskinen, cyklat på stan, 
fixat naglarna, cyklat på jobbet, 
kört fakturor ( inte i tvättmaskinen dock!;O)
reggat leverantörsbetalningar, betalat räkningar,
svarat i telefonen otaliga gånger
- men INTE fixat lönerna.
 Det får jag göra ikväll - tur att det finns kvällar!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Hahaha....det verkar vara något med dig och löner...

2009-08-24 @ 19:43:25
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0