En cykeltur!

Efter middagen så tog jag och slängde mej på cykeln
och cyklade till Berih & Asta i Odensala.
Karin var oxå där! 
Det var skönt att inte fastna i tvätt å disk å TV en enda kväll.
Vi pratade och fikade och hade det trevligt i ett par timmar.
Jag och Karin ska ju åka till Asta i Italien om 3 veckor
 - jag längtar redan!
Det ska bli så skönt
med lite mer semester igen 
så det är inte sant!

Tänkte gå och lägga mej när jag kom hem
men Pelle hade satt på en film så nu sitter jag här.
Vi ser " Tillbaka till framtiden 2" 
Hoppas at ni oxå har haft en bra kväll!

Tjoohoo - det var skönt att komma ut en sväng!


Gott med fika!
 
Berit Karin och Asta!

Kommentarer
Postat av: karin

hej,trodde inte jag kom med på bild,isåfall hade jag tagit bort tofsen i håret!! Ja,det var trevligt och resan närmar sig med stormsteg..KUL!!!

2009-08-13 @ 10:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0