En eftermiddag på Storsjön!

Efter lite mekande kom vi ändå iväg med båten!
Vi tog med oss några goda vänner
 och fick en underbar eftermiddag på sjön.
 Åkte ut till Sandnäset där vi softade vid bryggorna
med öl, vin och snacks.
Nu tillbaka hemmavid så är det middag som gäller.
Nils ska grilla med polarna
och vi andra ska käka lax och potatisgratäng.
Eriks bror Nicklas är oxå här
så det är fulla huset som vanligt!
Vi cyklar nog ner till båten igen ikväll
 - helt otroligt väder!
( Tyvärr så tog jag inte en enda bild idag
- vet intre varför )

Tjoohoo - sommar, sommar och sol!




Kommentarer
Postat av: Marina

Här blir det till att meka idag..men först på eftermiddan...man måste ju spela golf också..;/ Så - jag vet inte om jag ska promenera in på stan - gå upp i slalombacken och den fantastiska skogen där uppe...eller stanna inne och ha en tvättdag....hmmmm..;o)

2009-08-09 @ 09:56:16
Postat av: Marina

Här blir det till att meka idag..men först på eftermiddan...man måste ju spela golf också..;/ Så - jag vet inte om jag ska promenera in på stan - gå upp i slalombacken och den fantastiska skogen där uppe...eller stanna inne och ha en tvättdag....hmmmm..;o)

2009-08-09 @ 09:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0