Så kan det oxå gå.....

Efter lite kajhäng
så beslöt vi oss för att ta en tur med båten i alla fall,
Hon startade fint och vi gav oss iväg
....i ca 500meter.
Sen ville inte Solöga mera!
Så nu ligger hon förtöjd på utsidan vågbrytaren
- mitt emot den plats vi har
......men ändå helt utanför.
Det ser inte klokt ut,
men vad gör man.
Pelle säger att det är soppapumpen som lagt av
 - jag tror honom, för där går gränsen för mitt vetande.
...mitt intresse.
 Det blir till att meka båt,
för någon jag känner väl! ;O)
 
En härlig kväll i hamnen Östersund
 
Solöga förtöjd på fel sida av vågbrytaren.
 
Pelle kollar och konstaterar att det är soppapumpen
som gett upp!

Men vi deppar inte!

Kommentarer
Postat av: Marina

Ha ha ha...ursäkta men vår båt vill inte gå framåt - bara bakåt..:/ "Växlingsvajer" säger A...och jag tror honom...för där går.....:o)

2009-08-08 @ 11:23:21
Postat av: Marina igen...

Okej....fyra timmar på sjön visst...men i hamn..;o)

Inte en chans att vi löste problemet med båten i dag - det blir till att läsa instruktionsboken och leta på nätet...Men en räkmacka och en kall satt fint även om vi var kvar i hamn..;)

2009-08-08 @ 15:17:44
Postat av: Anita svarar Marina

Vi har varit ut med båten i tre timmat på eftermiddagen, P fixade en ny bensinpump och så var vi på G igen! Var ut till Sandnäset!

2009-08-08 @ 18:58:09
Postat av: Nina

Myyyyys pyys! :o)

2009-08-08 @ 19:04:25
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0