TGIF!

Vi har enormt fint väder idag!
Jag svettas floder men klagar inte.
Slutade tidigare idag för att komma hem i tid
för tvätt och så måste jag handla.
Undrar om vi ska grilla idag??

Vi ska nog ut med båten ikväll,
men först middag och sånt stök.

Nu är jag ganska slut
efter att ha sovit dåligt flera nätter på raken.
Det går som inte att bara sova tre timmar på natt
- till slut blir man knäpp.
Allt jag gör tar extra lång tid
och jag får göra om saker flera gånger för att få det rätt.
Svårast blir siffror
- helt plötsligt stämmer inga rapporter...
..men det är bara för att min hjärna behöver sova
...och min kropp.

Men nu är det helg och tid för vila
- det ser ut som om det vackra vädret stannar över helen.
Tjoohoo - äntligen sommar!



Kommentarer
Postat av: Marina

Ja tänk vilket väder..:o) Jag har promenerat och funderat.....:/ Allan och Alexander är ute med båten - Sebastian har nyss kommit hem från jobbet - jag sitter på balkongen med nya Drömhem och vitt vin...Det blir lagom tidig avresa till Rödön imorgon med matsäck och kall dryck...Ser fram emot en heldag på sjön..!Kramar!

2009-08-07 @ 16:45:45
Postat av: Anita svarar Marina

Vart på Rödön åker ni? ;O)

2009-08-07 @ 18:28:29
Postat av: Gubben

Skepp ohoj!

Ni kommer väl till helgen?

/Gubben

2009-08-07 @ 18:48:56
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Marina svarar Anita

Jäleviken....heter det.;o)

2009-08-07 @ 19:08:27
Postat av: Anita svarar Gubben

2009-08-07 @ 20:16:20
Postat av: Anita svarar Gubben

Det är klart att vi kommer! Det ska bli skoj!! :O)

2009-08-07 @ 20:17:15
Postat av: Marina

Den här filmen tittar vi på ikväll...:/ "Komediäventyret "Land of the Lost" är en otrolig produktion. Otroligt meningslös, otroligt humorlös och det är verkligen otroligt att den gått upp på biograferna utan att någon sagt stopp"

2009-08-07 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0