Tungt......

Det känns tungt nu!
Ändå måste ju allt flyta på som vanligt.
Jag har handlat och lagat mat, satt på en tvätt.
Och så har jag lekt mycket med Alice.
Hon har legat i "Heavys stol" och sovit,
som om hon vill känna hans doft.
 Hon är oxå väldigt pratsam och vill vara oss nära.
Just nu ligger hon på bordet bakom min dator
som om hon promt ska vara där jag är.
 Ja det är så sorgeligt
att vi inte fick behålla Hevy längre än 1 ½ år.
Det är klart att det finns saker som är värre än att mista en katt,
men just nu är det inte lätt för oss här hemma.


En liten Heavy när vi ska hämta honom!

Heavy "snuttar" på Emils tjöja!

Hjalle & Heavy!

Heavy har hittat ett tårtfat!

Heavy & Hjalle myser!

Heavy framför brasan i Husåstugan!

Heavy myser i solen på vearndan!



Kommentarer
Postat av: Madde

Jag sitter här och snyftar...tycker såå synd om er!

Kram

2009-08-04 @ 22:25:17
Postat av: Maggan

Ja, usch ja, Det är sorgligt.

2009-08-04 @ 22:25:37
Postat av: Anonym

Ni har sån otur med era djur! Jag blir så ledsen när jag ser bilderna på Heavy.

Puss på er!

2009-08-04 @ 22:36:53
Postat av: Marina

Puss på dig - Ta med dig Alice i sängen och försök att sova...

2009-08-04 @ 23:36:58
Postat av: Nina

KRAM!

2009-08-05 @ 08:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0