En helt vanlig onsdag!

Trött som bara F, eftersom jag inte kan sova på nätterna.
I natt var det totalt omöjligt att sova -
jag tittade på klockan sista gången 03:45.
Inte så pigg då
när man ska upp!

Lars har varit med mig på jobbet på förmiddagen
och ska jobba hemma med uppgifter på eftermiddagen.
På lunchen skulle jag göra lite ärenden -
hämta vinterdäck till husvagnen bla.
Det innebar att jag fick slänga i mej en Toast i språnget,
 så att säga.
Telefonerna ringer en hel del och det är bra,
men jag känner mig okoncentrerad och strulig.
Mycket kaffe blir det
och det är ju inte heller bra.

Undrar vad man ska ta tag i på "att göra listan" i kväll då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0