Hela helgen!

Hela helgen har gått i ett flygande fläng!
  Hade Afterwork på jobbet i fredags och det blev jätte lyckat.
 Vi blev 20 personer och jag bjöd på mat och dricka,
hade bjudit in företagsgrannar och grabbarna på Lenko
 och så kom Pelle med några från Duztech.
Festen tog inte slut förren vid 22 och vi körde igång kl.15 - 
en rolig kväll med grabbarna.

 På lördagen tog jag lite sovmorgon,
 det är tufft att vara jätte fökyld och parta samtidigt.
 Pelle hjälpte mig att plocka undan på KAP
och sen åkte vi på stan och handlade lite julklappar.
På eftermiddagen bakade Pelle kakor
, fyra sorter fick han till.

 Igår kväll var det dax för middag med tjejerna.
Jag, Lena, Karin, Marina och Biggan var ut och åt -
vi firade Biggan 50 år en gång till! :O)
När jag kom hem från det så var grannarna här och bjöd på vin
 så det blev sent även i går.

Idag har jag sovit och sovit, tittat på TV och knaprat Ipren -
har jätte ont i halsen och fryser och svettas om vart annat.
 Det kostar på att ligga på topp!

   
Mysigt på verkstan!
   
God mat och dricka!


Pelle bakar kakor!

(Bilder från middagen med tjejerna kommer när jag hittat sladden till telefonen!)


Kommentarer
Postat av: Marina

Män som bakar kakor eller lagar mat ska man ¨hålla hårt i..;o) Kram

2009-12-13 @ 18:51:01
Postat av: Maggan

Jag undrade just vart du varit hela helgen. Hälsa till Micke nästa gång du träffar honom.

2009-12-13 @ 21:19:33
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0