Nu e de kväller.......


 Grabbarna försöker få igång nån film via X-boxen,
det formateras och fixas så det står härliga till.
Tydligen var det fel format på filmen.
Jag fattar nada av detta
så det är väl bara att vänta,
vet inte ens villken film vi ska se.
Det spelar inte så stor roll - vi är ju tillsammans.

Jag har ont i hela kroppen efter skidturen,
min arma lekamen skulle behöva lite massage.
 Kanske kan unna mig det när jag kommer hem till veckan.

Om någon är sugen på att gå ut och ta en öl
de sista skälvande
 dagarna av 2009
så är det bara att höra av sig,
jag kommer till stan på måndagkväll. 

 En skön lördagkväll önskar jag er alla!





Kommentarer
Postat av: Marina

Här går julklappsdvd:erna - Just nu: Michael Bublé..och som sagt...jag är ledig till den 4 januari...blink blink.;)

2009-12-26 @ 19:57:48
Postat av: Anita svarar Marina

Jag hör av mej när jag kommer hem - kanske en eftermiddag på stan och sen en Nyårsöl skulle passa! ;O)

2009-12-26 @ 20:52:54
Postat av: Marina tycker....

Kanoooon!

2009-12-26 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0