Copperhill!

Ställde klockan i morse för första gången sedan i onsdags!
Grabbarna skulle ju upp och vara klara för avfärd vid 10:00.
 Tåget gick
( det var tåg, inte buss!) 10:45
 och vi skjutsade dem till Järpen i tid!
Sen jagade vi runt efter tändstift till nån av skotr
arana.
På väg till Huså tog vi en omväg och åkte å fiakade på Copperhill i Björnen.
 Det är så himla tjusigt och trevligt och ombonat där.
 Skulle gärna övernatta där nån gång fasst det bara är 30 min. från stugan.
 Dyrt som F är det men man kan kanske hitta lågpris nån gång framöver.
Där har dom svart toapapper som luktar jätte gott! :O) 

Väl tillbaka i stugan så har vi fixat med lite sånt som blir liggande.
 Jag har sytt gardiner
till Emils säng bla.
 Eftersom han sover i matrummet vill han kunna stänga in sig i sängen.
 Jag har fixat det nu på eftermiddagen - får väl se om det duger!

Nu har Pelle tänt  upp i bastun igen
 så nu blir det till att bada bastu och ta en öl!







Kommentarer
Postat av: Marina

Härligt med svart luktagottpapper..;o) Såg du inte Zlatan? Han ska visst vara där uppe.

Min shopping gick bra - tyckte jag själv. Köpte en röd KoolAnna klänning på Aqui - halva priset. När jag kom hem fick jag veta att julafton redan varit... Så imorgon ska jag in och köpa en guldkjol på Monki...sen är det bara för modeexperterna jag bor ihop med att välja outfit för nyårsafton...

2009-12-28 @ 19:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0