Sjukstuga!

Idag måste jag försöka att få tag på en läkare åt Emil.
Han blir bara sämre och sämre i halsen -
jag skulle tro att det är halsfluss eller halsböld.
Det är ju inte det lättaste att komma fram till hälsocentralen
men det är väl bara att ställa sig i telefonkö.
Själv är jag inte heller pigg
men jag måste in på kontoret en sväng,
har ett möte på förmiddagen som är ett måste
och så har jag betalningar som oxå är ett måste idag.
 Får väl ta en timma i taget och se hur det går.

Önskar er alla en bra måndag!




Kommentarer
Postat av: Marina

Stackarn....halsböld är ju riktigt hemskt! Hoppas att ni får hjälp.

2009-12-14 @ 11:16:24
Postat av: Maggan

Stackars Emil....å dig. Kram!

2009-12-14 @ 17:31:42
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0