Åhhh villken soppa.......

.........köttsoppan till middagen alltså!
De andra åt pannkakor men jag åt soppa - bara.

Jag skulle kunna bege mig ut på en promenad,
komma igång med träningen igen men näe - de få va!
Borde även
ta itu med min resväska
 som står i hallen sen jag kom från mässan men näe - de få oxå va!
Det blir ännu en kväll med TV och dator - me like!
Jag väntar telefon från en god kamrat som lovade ringa
så den får jag väl offra mig å hålla koll på. (om jag orkar!)  ;O)
 Känner mig så lat och skön
 och har inte ett dugg dåligt samvete.
 Det skall vara över gymkortet då som blir oanvänt
 men som endå kostar flera hundra i månaden :O/
Jag kommer nog snart igång igen,
har faktiskt gått ned tre kilo på 2 1/2 vecka utan träning,
bara genom strikt GI kost.
Inte så dumt!





Kommentarer
Postat av: Maggan

Bara 3 kg på 21,2 veckor ;0). det var lite.

2009-02-05 @ 22:32:10
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0