Fredag morgon!

Har sovit lite för länge igen!
Men jag hinner nog det jag ska ändå.
Jag kan ju komma lite villken tid jag vill
- ett bra jobb på det viset har jag nog! :o)

Idag ska jag fixa det sista med min resa
och så har jag ett möte på förmiddagen
 men annars så är dagen lugn.
Ikväll får jag middagsfrämmande,
Lena och Karin
kommer. 
Det blir roligt!
Har ännu ingen aning om vad jag ska bjuda på,
 men det löser sig säkert under dagen.
 Sen kommer Knut och Ludde med tåget kl.21:00.
 Knut ska med Nils till Huså
och Ludde ska träffa Lars. 

Här i Östersund ser det ut att bli en underbar dag 
med sol och 10 grader kallt.
 Jag önskar er alla en fin fredag!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Marina

Den underbara morgonen övergick ju ganska snart i snöfall....ovanligt..;o) Men - det är i alla fall fredag...Hälsa tjejerna! kramar!

2009-02-27 @ 14:15:01
Postat av: Anonym

Jag ska hälsa!:o)

2009-02-27 @ 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0