Instruktioner till livet!

  • Att leva är så häpnadsväckande att det inte blir mycket tid över till något annat.
  • Den som äger insikt har en källa till liv.
  • Hjärna & Hjärta måste vara i balans.
  • Inte visste jag att de här dagarna som kom och gick var livet.
  • Min bästa vän är den som tar fram det bästa i mig.
  • Skratt är det kortaste avståndet mellan två människor.
  • Funderar man länge på att göra en sak så blir den ofta ogjord.
  • Ett ögonblick i munnen - en evighet på låren.
  • Detta är inte början på slutet, utan slutet på början.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Punkt nr 4: Usch! Så vill inte jag dö.

2009-02-07 @ 15:31:42
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Maria

Så sant, alltihop.

2009-02-07 @ 23:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0