Män som hatar kvinnor.

Den filmen måste jag bara se!
- Män som hatar kvinnor!
 
Jag har inte läst boken och vet egentligen inte vad filmen handlar om
men alla pratar om filmen och så är ju Mikael Nyqvist med.
 Den har premiäe den 27 februari.
Jag kommer nog inte iväg på premieren men den lär ju gå ett tag.
Undar om jag skall läsa boken innan jag ser filmen eller inte?
 Kanske lika bra att spara med att läsa boken till efter jag sett filmen.

"Lisbeth Salander är en ung egensinnig tjej med ett mörkt förflutet.
Hon är en enastående researcher och en av landets främsta hackers. 

Den grävande journalisten Mikael Blomkvist har precis blivit dömd till fängelse för förtal
när Henrik Vanger, tidigare en av landets främsta industriledare, vill ge honom ett annorlunda uppdrag.

Lisbeth och Mikaels vägar möts
och tillsammans gräver de djupt i familjen Vangers förflutna
där de möter en mörkare och blodigare historia än någon av dem kunnat ana."
(Bio.nu)



Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag är sån som vill läsa boken innan jag ser filmen.

2009-02-19 @ 22:26:39
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0