Mässa i Jönköping!

Så mycket att göra och ingen tid för sig själv på flera dagar,
 jag har inte ens plockat upp datorn denna helg.
Vi kom fram till Jönköping på fredag morgon.
Mässan varade till 8 på kvällen
sen var det bara att äta, kissa och gå å lägga sig.
Jag somnade som en klubbad innan jag ens  tänkt "dator".
 Lördagen -  mässa från 9 till 18, en öl i baren
duscha, byta om och sen stor galamiddag kl. 19:30 med 700 personer.
Kvällen var såå trevlig och rolig och jag fick dansa massor,
god mat och fantastisk underhållning.
Försäljningsmässigt är denna mässa en katastrof för vår del
men vi kan se andra fördelar med att ha varit med,
en del nya kunder tex och viktiga samtal med kunder vi inte träffar på annat sätt.
 Nu måste jag sova är så trött, inte mycket sömn natten till idag inte! :O)


 I väntan på tåget!  Hogge och Anita

   Vår monter!  

   
Kaffepaus!

 Besök av kunder. Peder & Ulf


Elmia Mässhall!

Kommentarer
Postat av: JaanaBanana

FIN blogg

2009-02-02 @ 07:54:47
URL: http://jaanaohranen.blogg.se/
Postat av: Maggan

Välkommen tillbaks till cyberrymden, kära syster.

2009-02-02 @ 08:33:50
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0