Nähäpp......!

Här har jag fixat kaffe och muffins & kakor städat och tänt ljus
och så kommer ingen av dem som var kallade till mötet.
En har ringt och sagt att hon inte kunde komma ,
men ingen av de övriga tre har jag hört ett ord ifrån.
Så det blev inget styrelsemöte!
Först tänkte jag ringa
och kolla var dom tagit vägen
men så tänkte jag att Nej, jag behöver inte dadda tre vuxna personer,
dom får ta ansvar för sig själva.
 Nu blir det svårt att hitta en annan dag för detta
 eftersom jag är borta nästa vecka - men, men.......!
Nu struntar jag i mötet, i alla fall för ikväll! :o(


Kommentarer
Postat av: Marina

Men hallå....byt ut styrelsen! Vilka fräcka oansvariga människor!! Eller ännu bättre - säg ifrån dig uppdraget..;o)

2009-02-25 @ 22:02:54
Postat av: Maggan

Mäh, vilka knäppgökar.

2009-02-25 @ 22:37:01
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Till Marina: Japp jag skall lämna ifrån mig uppdraget - har suttit i typ fyra år nu!:o/



Till Maggan: Knäppgökar är bara förnamnet! :o(

2009-02-26 @ 06:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0