Planering......

Jag funderar och planerar,
nu gäller det att få mars månad att fungera.
I februari är det lungt men i mars kör det ihop sej lite igen.
 Inget som jag inte fixar men.....
......jag har en konferans på Storhogna,
en resa till Örebro & Hallsberg,
och så skall Pelle och grabbarna iväg på några skoterdagar
( Nils, Emil & Pelle) och då blir Lars ensam.
Sen är det skollov v.10.
Ja hej å hå min ludna tå!
Dom säger att man skall leva i nuet
och inte frammåt i tiden
men mitt liv kräver då i alla fall lite planering.

Funderar å funderar...........


Ähhh.....det löser sig!


Kommentarer
Postat av: Marina

Du vet i alla fall vad som händer några månader framåt...och som troligtvis händer utan din planering...;o) Jag har ingen som helst aning vad framtiden erbjuder...inte ens slutet på den här veckan..:/

2009-02-04 @ 21:03:19
Postat av: Anonym

Här är det lov v 8.

2009-02-04 @ 22:03:28
Postat av: Nina

Det löser sej sa han som sket i vasken :o)

2009-02-05 @ 06:48:32
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0