Stressigt!

Gick från jobbet vid 15:15,
ner på affären och sytemet.
Släpade vin och mat hem!
Det tog över en timma
innan jag var hemma.
Har röjt av kök och badrum
samt fixat middag till man och barn
plus middag till min "tjejmiddag" som jag skall ha ikväll.
 Dukat vackert och tänt massor av ljus!
Nu äntligen kan man slänga ner häcken en stund
 - allt är klart!
Lena och Karin kommer snart!
Jag bjuder på stark Thaisoppa med tortilini,
sallad, bröd, ost, vin ( såklart!) och kaffe å glass.
Pelle har lovat att hämta Ludde vid tåget
- Tackar jag för!
Nils och Knut och några till sticker till Huså ikväll.
 Nu ska "tjejligan" ha en underbar kväll!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0