Tur å retur Järpen!

Nu har jag flängt till Järpen fram och åter.
 Det tog en och en halv timma.
Grabbarna är fortfarande ute på skoter
trots att vädret inte är det bästa.
 Det är inte så kallt men det snöar
och blåser
som bara attan.
 Jag funderar på om jag skall börja förbereda middagen
( gryta på fläskfilè)
 eller om jag skall titta på någon film
 eller bara sitta här och lyssna på tystnaden.
Jag tror det får bli
tystnaden ett tag 
sedan ett glas vin och en stund vid spisen.

 Hoppas att ni oxå har en lugn och tyst lördag!
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Här är det bara huvudet kvar som dundrar och far.

2009-02-21 @ 16:13:43
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0