Äntligen hemma!

Det känns skönt att vara hemma
 även om det absolut inte har fattats mig något
 under min vistelse i Västerås.

 Jag åkte vid 10:30 och körde i ett svep
utan att stanna för mat eller annat trams.
 Fick visserligen stanna och köpa några liter spolarvätska
på grund av skitväder hela vägen,
 men det tog bara 7 timmar att komma hem, ganska bra tycker jag.

Väl hemma så körde det vanliga stöket igång med dikmaskin och tvätt.
Jag måste ändå ge grabbarna beröm,
det var absolut inte så mycket att stöka med som man skulle kunna tro,
 jag menar jag har varit borta i 5 dagar.
Det kunde ha varit en katastrof,
men det var det inte!

Sen har jag deklarerat moms och arbetsgivaravgiften,
 i elfte timman men i tid! :O)

Nu har jag ätit en bit paj och kollat mejlen,
hade nog tagit ett glas vin om jag hade haft något
men här var det snustorrt på den fronten
....hittade en "gammal Julöl" i garaget efter lite snokande.
Måste ju låta "tillnyktringen" gå långsamt! ;O) 
Gottgotteligottgott!!

Nu tror jag att jag ska bada och gå till sängs,
men som vi alla vet så kommer inte detta att hända,
jag blir väl sittande här med min dator i flera timmar till.

Sänder ännu ett Tusen tack till Katrine & Martin för en rolig helg!


Kommentarer
Postat av: Marina

Se där - Välkommen hem! Inget höjdarväder här hemma heller..och mer snö blir det imorgon..;/

2009-01-19 @ 22:51:52
Postat av: Anonym

Vi har haft en jätte rolig helg tillsammans med dej! kramar Cathrine och Martin

2009-01-19 @ 23:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0