En helg i Västerås!

Efter disputation och fest på fredagen
så klev Pelle och jag upp i ottan på lördagmorgon,
 Klockan 6:45 släppte jag av Pelle på Arlanda.
Jag sov två timmar i bilen innan jag fortsatte till Uppsala och Syrran
som fick bjuda på frukost.
Mitt på dagen åkte jag sedan vidare till Västerås
för att hälsa på Katrine och Martin.

Jag har haft två fina och fartfyllda dagar här med dem.
I gårkväll var vi på Blue Moon Bar och hade det jätte kul!
Och i kväll har vi varit på bio och sett "Gomorra".
Katrine och Martin är utmärkta värdpar så här har det inte fattas någonting.
Jag har ätit god mat och frossat i olika viner och öl,
vi har pratat, skrattat och festat dygnet runt.
Hemfärd i morgon förmiddag!
 Här kommer lite bilder!

 
Fest för Agneta!

 
Promenad på Björnön med Martin & Katrine

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ja, du verkar ha blivit väl omhändertagen ;0)

2009-01-19 @ 11:59:28
Postat av: Marina bara undrar...

Hemma snart...?

2009-01-19 @ 18:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0