Fort va de gjort.....

Hela dagen har gått, alla möten är gjorda.
Jag har åkt med sopor, lagat middag,
fixat med tvätt och disk, varit och handlat kattmat
och packat min väska.
Nu skulle jag se CD 5, sista delen av Brothers & Sisters säsong 2...
....men på den var det bara bonusmaterial.
 Snacka om snopen! 
Åhhh, jag ville ju se!
Nu har jag inget att se fram emot
eller finns säsong 3 av B & S ute,
någon som vet?
Är det den som kommer
på TV nu,
kanske går den redan nu på någon kanal?


Hjäääälp mig nu!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vet faktiskt inte om det var säsong 2 eller 3 som jag såg sist. Det går inget på tv nu i ala fall.

Hur slutade säsong 2 då?

2009-01-28 @ 23:14:43
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0