Fort va den dan gjord!

Hej å hå min ludna tå!
Den här dagen med arbete i massor gick fort.
Jag skippade frissan på eftermiddagen,
  för mycket att göra.
 Det känns bra att ha jobbat undan så mycket redan idag.

Pelle har varit hemma med magsjuka.
Blääää, hoppas att jag slipper det! 
OCH
jag har INTE snusat på hela dagen!
Bra va........
men sugen
på en liten portionsprilla DET är jag! 

Ska  jag orka plocka undan lite jul ikväll
eller ska jag försöka att komma i säng väldigt tidigt?
Det är frågan.......

det känns som om det fattas lite sömn!




Kommentarer
Postat av: Marina

Inget snus? Du e duktig du...lägg dig nu bara i tid också så e du superduktig! ;o) Kram

2009-01-07 @ 20:55:03
Postat av: Maggan

Håller visst med Marina i allt i dag. Du e dukki, gå å lägg dig!

2009-01-07 @ 21:14:10
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Nina

magsjuka bläää vill vi inte ha...

2009-01-07 @ 23:31:00
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0