Kaos!

Nu jäklar efter tre timmars stökande å bökande
å packand å bärade av lådor så är jag något så när klar.
Jag har tagit bort julen!
 Det känns verkligen bra,
 även om jag fick göra det själv.
Tyvärr hittar jag inte de gardiner jag tänkte att jag skulla sätta upp
 så det blev naturligtvis inte färdigt.
Men alla saker är packade i lådor,
 färdiga för lagring till nästa år.

NU kom jag på varför jag inte hittade mina gardiner......
....det är ju såklart meningen att jag skall köpa nya fina gardiner.

Det var väl en bra idè !


In med
tulipaner och nya fina vårgardiner! :O)

Lite bilder
från mitt KAOS kommer här!

 
Undrar vart allt kommer ifrån?
 
Tre timmar senare!

Packat och klart!




Kommentarer
Postat av: Cathrine

Duktig flicka!

2009-01-09 @ 00:04:49
Postat av: Marina

Jisses amalia va mycket julsaker du har..;o)

2009-01-09 @ 08:20:42
Postat av: Maggan

Herreguuuud! Å jag tycker att jag har mycket julsaker.

2009-01-09 @ 12:41:46
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Nina

va i hela. jag instämmer, va med saker

2009-01-10 @ 10:36:11
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0