Pizza till middag!

Idag är jag lat, idag blir det pizza till middag!
Har beställt en tonfisksallad till mej själv.
Skönt att slippa laga mat!
Ikväll borde jag gå ut och gå
 men det är ju med livet som insats man beger sig ut i den här halkan.
 Så jag skall städa garderoben istället
och sen se på några avsnitt med B & S, säsong 2 har kommit!

Nu har jag släppt ut Hjalle & Heavy oxå,

lite tidigt efter operationen kanske
men dom förde sånt liv så jag stod inte ut längre,
hoppas att det går bra nu då!



Kommentarer
Postat av: Maggan

Mmmm, gott med pizza! Jag brukar beställa kebabsallad tll mig själv. Det är också gott.

2009-01-13 @ 18:39:30
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0