Rock`n roll & Öl.......noooot!

Efter många "om och men" kom vi tillslut upp till stugan.
 Först skulle Pelle titta till sin industritomt i ÅS,
 sen åkte vi förbi och kollade att Solöga var OK,
det tog sin modiga tid att åka upp idag.

 Efter en snabb sopplunch begav sig P. till backen för lite slalom,
jag försökte blogga men det gick inte att komma in på blogg.se över huvud taget
så jag gav upp.

Vi har nu varit på Gruvstugan och druckit en öl,
tyvärr så har dom ingen känsla för mys där, 
det blev bara en öl.

Nu målar P. i matrummet
medan jag är "eld & bloggansvarig",
inte så fel arbetsfördelning om man säger! :O)
Jag har glömt min kamera men knäpper kort med mobilen.
Tyvärr får jag inte till bluetoothanslutningen från min telefon till datorn
så det blir inga "färska" bilder.

 Men snyggt blir det kan jag lova!



Kommentarer
Postat av: Marina

Va bra att P gör fint tills vi kommer upp..;o)

2009-01-10 @ 18:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0