Tjejhelg!

Hej!

Helgen den 24 - 25 januari finns det möjlighet
att fixa en tjejhelg i Min stuga i HUSÅ!

  

 Är du intresserad av att följa med? :O)

  

Man ryms 8 personer i befintliga sängar men med extra madrasser - 2-4 till.

Jag kan ha en bil ( 4 + jag), mat fixar vi tillsammans,
 ( handlar i Järpen - jag gör meny!)

och det du vill dricka tar du med dig själv.

Detta behöver inte kosta en massa pengar,
vi skall bara träffas och umgås lite i fjällen.

Intresse anmälan till mej före den 16 januari! 

  

OBS! Blir vi flera än 5st.  måste någon fler ha tillgång till bil.



Kommentarer
Postat av: Maggan

Va skoj!!! Jag skulle komma farande som skjuten ur en kanot om jag hade råd, dessutom ska Calle ha sin 18-årsfest då och vi har tackat ja till grannarnas inflyttningsfest på lördan ev med KROM på slutet.

2009-01-10 @ 09:29:19
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0