"Utan snus i tre dagar.......

.........försmäktar jag på denna ö"!

Idag har det verkligen varit tufft att låta bli snusen.
 Nu har jag snart gjort tre dygn utan snus,
visserligen använder jag nikotinplåster
men det är absulut inte samma sak.
Jag längtar verkligen efter en prilla just nu,
 har faktiskt snus hemma och säger till mig själv att
- "jag får ta en om jag måste men att jag inte behöver om jag inte nödigt vill!
Och så tänker jag på att jag kan klara allt jag vill
och så tar jag ingen!
 So far so good!

 Vi har varit och handlat mat och nu blir det Pepperbiff & Potatigratäng.
Nils är på Afterwork
och sen skulle dom ha någon sittning i vår källare.
 Pelle och jag ska softa framför TVn
och i morgon skall vi nog åka till Huså,bara vi två.
Ungdomarna har ingen lust!
Vete tusan
vad dom orkar och har lust med egentligen.
 Nu ska jag öppna en flaska vin.......igen! :o)





Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till med..eller heter det mot? snusen!!

Från en medsnusare utan motivation och karaktär!

2009-01-10 @ 01:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0