En sån jäkla dag!

Vaknade 8:15 och slängde i mej frukost
 för då var Pelle redan på G.
Vi skulle på Lenko i nåt ärende sen åkte vi till Ås med bilen.
 Eftersom Pelle slutade sitt jobb igår
återlämnade vi leasingbilen till Lenkos ägare
- min svärfar.
Sen cyklade vi från Ås
och till stan
- en underbar tur efter Storsjön.
Det tog bara 30 minuter!
Pelle hade ett lunchmöte på stan
och då passade jag på att leta ny bikini.
Det gick inte så bra,
hittade ingen bikini men däremot lite annat smått å gott till sommargarderoben. :O)
När vi kom hem var klockan 2 och jag tänkte att nu ska jag städa.
Jag hann inte ens slänga ut mattorna
så ringde dom efter mig
 och jag var tvungen att åka iväg och handla panel till nya kontoret
 - en snickare ska fixa med det nu i helgen.
Nu har jag i alla fall lyckats slänga ut mattorna och tagit fram dammsugare
så ringer telefonen igen - jag får besök av Frida.
Men det är ju baras kul
att hon vill komma förbi
- och så kanske jag slipper städa alls! ;O)

Tjoohoo - en sån jäkla dag!




Kommentarer
Postat av: cinis

Det är inte meingen att du ska få hjärinfarkt redan före semester..som du gnor..

2009-07-01 @ 17:45:52
Postat av: Nina

Har Pelle öppnat eget?

2009-07-01 @ 23:10:37
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina

"...återlämnade vi leasingbilen"...ja jisses!!

Snart är den här jäkla dagen slut..;o) Kör försigtigt imorgon och "ragga järnet" i V-ås!

Kram till er båda!

2009-07-01 @ 23:14:45
Postat av: Anonym

...försiktigt...

2009-07-01 @ 23:15:49
Postat av: Anita svarar Nina

Näe - nu är han arbetslös! :O(

2009-07-01 @ 23:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0