Meeeen..........

..................nu blir jag tokig på detta regnande!
Det är som om det aldrig är nog.
Enligt en väderprognos som jag tittat på
 ska det bli bättre i mitten av veckan, men vad vet en Ko!
Bara det är uppehåll torsdag - fredag- lördag
 så kan jag stå ut med detta.

 Idag kommer Knut hit och en kompis till honom.
 Dom ska gå på Yran såklart.
Och så kommer Syrran, Ludde och Calle på onsdag.
Det blir skoj -
fulla huset med festglada människor! :O)

Pelle han flyr ner till Jonny
för att segla i skärgården istället.
Nu MÅSTE jag ha kaffe!

Tjoohoo - måste leta fram madrasser till alla gäster!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väl en bra lösning att gubben flyr till skärgårdslivet med sin svåger...

2009-07-26 @ 22:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0