Törs man hoppas......?

Nu skiner solen och det är hyfsat väder.
Törs man tro att den ska få stanna - solen??
Nu har vi tagit "taberas"
här hemma.
Stroganof på två ringar falukorv och det finns inte en knutta kvar! :O)
Det blev inte ens kvar till en ynka matdosa!
 Men det är bra att dom äter festprissarna,
så att dom har något i magen innan kvällens bravader.
För ut på Ståket ska dom ikväll oxå,
även Nils som jobbar denna vecka hakar på.
Jag känner mig faktiskt lite sugen på Krogstråket själv,
men.....vi får se!

Alice fick ta bort dränagen idag
och är otroligt nöjd!
Kan bli svårt att få in henne ikväll! :O)

Tjooohoo - en bra kväll till er alla!



Kommentarer
Postat av: Marina

Jag ska på Ståket..;o) på onsdag...fast jag jobbar..he he

2009-07-27 @ 20:40:59
Postat av: Maggan

Myyyyysigt! Om jag åker i hyffsad tid på onsdag så kanske vi hinner med en stråkrunda??

2009-07-27 @ 23:22:45
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: cinis

Jag längtar till solöga jag....

2009-07-28 @ 00:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0