Ingen återvändo!

Nu jäklar bär det av,
nu ska KAPAB flytta till andra lokaler!
Jag har svårt att se det roliga i detta men det är nödvändigt
och i alla fall några av personalen tycker att det ska bli spännande.

Jag talar inte om vart vi är på väg ännu
-. det får vänta tills kontraktet är skrivet.
 Bara tanken på alla pryttlar och maskiner som ska flyttas
får mej att bli lätt illamående.
 Risken är ju att min semester går åt till att flytta,
i alla fall vissa delar av den.
Guuud vad jag har svårt för förändringar!

Tjoohoo, vad det känns......!


Kommentarer
Postat av: Lena

Jasså, redan flytt! Det gick snabbt!

2009-06-03 @ 11:41:39
Postat av: Maggan

Snabba puckar!!

2009-06-03 @ 12:43:01
Postat av: Anita svarar

Japp, här vilar inga halta höns! Det blir bra bara det är flyttat och klart. Suckar!

2009-06-03 @ 14:33:28
Postat av: Nina

Var? nyfiken i en strut!

2009-06-03 @ 18:49:48
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0