Goda samtal...

Efter ett telefonsamtal idag så mår jag lite bättre!
Tänk så lite det behövs ibland
för att det skall vända den negativa spiralen.
Goda samtal är inte att förakta!

Jag tänkte att jag skulle sluta riktigt tidigt idag
men det blev ju som det blev med det.
Jag kom i alla fall iväg vid 16:00!
Då åkte jag och handlade mat för hela veckan
 och så köpte jag tulpanner.
Mina favorit blommor!
Ikväll så ska jag ta reda på mina tvätthögar,
vika lakan och stryka.

Men först så ska jag ge mig ut på en promenad
 - nu får det vara slut på softandet!
Nu ska jag promenera varje dag 40 - 60 minuter,
med början idag!
Det är trögast innan man har bestämt sig
 - men nu har jag gjort det.....bestämt mej alltså!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Det har inte jag, bestämt mig alltså.

2009-03-16 @ 22:19:34
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0