It`s Friday!

Efter en lång och skön natt
( jag har säkert sovit i 7 timmar!)
så är det nu dax att ta tag i dagens kundbesök.
 Det kommer att gå snabbt och sen är jag ledig.
Man får inte så mycket tid hos kunderna,
i snitt kanske 30 minuter.
Om man inte ska plocka iordning
i någon hylla
eller diskutera specifika problem eller frågeställningar,
 då blir man ju såklart en längre stund.
De kunder jag skall träffa idag har jag inte besökt förr,
bara talat med på telefonen.
 En kund är helt ny!

Jag måste tanka bilen oxå
- jag hatar att tanka bilen men måste såklart! :o/
Men först ska jag så ska jag slänga mig över frukostbuffèn - Kaffe!!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Maggan svarar

T.G.I.F! Hälsa alla jag känner där i Västerås.

2009-03-06 @ 09:18:55
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Nina

Häärligt med fredag! Ha en bra helg

2009-03-06 @ 16:29:48
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina

Men hallå...klockan är nästa elva.....är du framme i V-ås?? Party party??

2009-03-06 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0