Kattskrälle!

Har väntat uppe halva natten på att Hjalle skulle behaga komma in.
 När klockan var 3 gick jag och lade mig fast han var ute.
Vid 4 krafsar kattskrället på balkongdörren och vill in.
 Jag får ju skylla mig själv som väntar uppe,
 men är man "kattmamma" så är man
och man vet ju aldrig vad "tonåringar" kan hitta på. ;o) 



  Idag blir jag själv på kontoret större delen av dagen!
H och U skall sätta mässmonter ute på gamla F4.
Vi skall vara med på den företagsmässa
som Gärdin och Persson står för där ute tisdag - onsdag.
Jag skall inte vara med men KAPAB ska!
Vi ska ställa ut våra Femimaskiner + vår Metall Devil,
det är de maskiner som GP köper av oss.
 Hoppas på två givande dagar!
Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0